Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

3 dagar kvar

Publicerad 2009-09-06 12:33:55 i Allmänt

överbelastning från gårdagen har gjort så att stygnen gör ont. dock lärde man känna många nya människor, plus att jag träffade Daniel. har inte träffat honom sedan i våras, men vi hade jättemysigt! när jag väl kom hem vid 21-tiden hittar jag världens äckligaste och största spindel, så äcklig!!!

idag blir det en lugn söndag och inget plugg, eftersom jag glömt allt i skolan. träffar kanske August ikväll eller M-från igår och imorgon ska legget fixas plus att det är skolfotografering.  

jag har haft årets bästa helg i princip!!



cause we're hot and you're not

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela