Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

bara så att ni vet

Publicerad 2010-04-03 22:14:48 i Allmänt

skulle så gärna vilja skriva av mig, men kan inte. vet inte hur jag ska formulera mig och så fort jag försöker öppna munnen blir jag alldeles torr. du har sviktit mig, ni har svikit mig! trodde jag aldrig, trodde att ni båda skulle stå där vid altaret, den lyckliga dag då jag gifter mig. men nu är jag inte ens säker på om jag vill ha något med er att göra efter studenten. jag äcklas av det ni gjort mot mig, så jävla sårad. alla bara säger att jag ska acceptera det som hänt -gissa vad?! jag FÖRSÖKER!!! och har gjort i två månader... men vad får jag tillbaka? INGET, ABSOLUT INGET! och då förstår jag inte varför jag skall kämpa för något som jag inte ens tycker är värt besväret längre. jag försökte laga det som förstörts, speciellt det ni ville att vi skulle få tillbaka. så kallad vår vännskap. gissa vad, jag tänkter anstränga mig ett dugg mer.

bara så ni vet -leendet på mina läppar när ni träffar mig -det är fejkat! och ni får tycka vad ni vill om mig nu, för jag tänker inte lägga ner någon energi på er över huvudtaget! ni vet vilka det handlar om...

jag har försökt, men det var ni som klantade till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela