Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

it takes two to tango

Publicerad 2010-04-20 20:39:12 i Allmänt

okej, helt seriöst nu... en liten fråga till er få som faktiskt läser min blogg (tummen upp till er -sorry för så dålig uppdatering!!)

jag pratade med två av er angånge mitt problem, vi får kalla det problem -ni vet vad jag menar. jag sa att det för en gångs skull kändes bra. bara gå vidare och nu har jag fått återbud. jag behöver hjälp. jag tror inte de två meningarna förklarade någonting alls, och jag borde kunna skriva vad jag vill i min blogg -speciellt eftersom det just är MIN och jag är 18. i det här sammanhanget vill jag verkligen inte ta upp min ålder, för det håller tillbaka mina chanser. det borde det inte göra, för siffror är bara siffror. det har inte alls något med hur man är som person och borde jag inte kunna bevisa vad jag går för innan någon dömmer mig för min ålder? det är helt och hållet upp till personligheten. upplevelser och minnen gör en till vad man är idag. jag tror mig vara mycket äldre än vad jag är, men sedan har jag ibland mina moments och egenskaper som drar ner min "ålder" till vad jag egentligen är.

jag är verkligen dålig på att blogga, haha! helt osammanhängande inlägg och jag blev verkligen inte någe klokare av att försöka skriva av mig, bara ännu mer förvirrad. det jag tror mig vilja komma fram till är egentligen... ska jag stå på mig eller se om jag för en gångs skull kan lösa problemet?

jag önskar jag kunde säga "längtar tillbaka då det aldrig var några problem", men min uppväxt var knappast enkel och det fanns absolut problem då med!
däremot var jag sjukt söt, haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela