Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

pluggande och sex on fire

Publicerad 2010-04-07 22:34:16 i Allmänt

vad hände med reglerna om att inte plugga efter nio och framförallt inte efter 22!!? sitter nämligen och renskriver loggbok, för projektarbete -och det är så mycket svårare än vad man tror! har suttit i snart 3 timmar och har bara skrivit 4 sidor. har hur mycket som helst kvar och annteckningar ÖVERRALLT! hatar när det är oordning i mitt rum. plus att vi tydligen sparkat städerskan, inte för att låta bortskämd -men vem ska nu städa mitt rum!!!!!? har ju inte haft tid tidigare (eller snarare kommit på ursäkter och inte tagit mig den tiden som det behövs) hur tänker dem att jag ska kunna gäöra det nu?! däremot så sätdade jag faktiskt båda rummen, i måndags så det håller sig fritt från damm ett tag. det är mest papper överallt pga projektarbetet. men efter vecka 16 ska jag storstäda mitt rum -JAG LOVAR!!! *host host*, det vet vi ju redan nu hur det kommer bli. hehe

nä, nu ska jag avrunda mina texter och lyssna på SEX ON FIRE på högsta volym! SÅ SJUUUUKT BRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela