Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

you know whan it's real

Publicerad 2010-04-07 10:36:25 i Allmänt

det slog mig att nu efter studenten, finns risken att jag förlorar något av det viktigaste i min vardag. två av mina närmaste vänner och det skrämmer mig som fan. mår riktigt dåligt när jag tänker på det och blir tårögd. det har snart gått en vecka sedan sist jag träffade systrarna Schedin och jag saknar dem jättemycket! det känns helt sjukt att vi inte hörts under en vecka -hur gick det förra sommarlovet?! iof hade vi i princip, precis lärt känna varandra och vi hördes med jämna mellanrum.

jag saknar dem jag kan berätta allt för och dem som får mig att skratta hysteriskt så att jag börjar gråta. jag saknar dem som inte behöver säga något för att jag vet att de lyssnar.
jag och L, gjorde en redovisning om vänskap förra veckan - vi valde att jämföra texterna med relationer idag och jag kommer mycket iväg "/.../ det kan helt enkelt hända, att vänskapen rinner ut i sanden". när jag slutade högstadiet var jag helt knäckt dagarna efter avslutningen, jag som trodde att vårat kompisgäng skulle hålla, men vi far alla åt olika håll. bröt kontakten och idag ses vi nästan aldrig -vilket är synd, vi har så många fina minnen. jag är rädd över att det kommer att hända igen. jag vill verkligen inte förlora två viktiga människor i mitt liv, inte igen. det värsta är att det känns som om det kommer ske pga mig. jag kommer jobba hela sommaren och sedan till hösten jobbar jag mina vanliga timmar. de kommer så småning om tröttna och sedan står jag där ensam en dag...

jag önskar att man kunde göra som i "The Sims", låsa vissa händelser från att ske. jag vill inte förlora två av mina bästa vänner, Lovisa och Elin Schedin!

Kommentarer

Postat av: Lovisa

Publicerad 2010-04-08 19:34:34

Madeleine...

Mina ögon rinner efter att jag läst det här. Jag är väl medveten om att vår vardag kommer att förändras något oerhört efter att vi slutat skolan.

Men, du ska veta att jag ALLTID kommer att finnas här, vad som än händer. Det låter klyshigt, men jag lovar!

By the way, jag har bestämt mig för att jag inte ska jobba i sommar, jag ska göra sånt som jag tycker är roligt, vara med mina vänner.



Så om inte du hör av dig av någon anledning, hör jag av mig, för jag vill absolut inte mista min bästa vän.

Postat av: m

Publicerad 2010-04-16 23:55:13

åå vad söta ni är, hehe.. puss på er

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela