Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

gårdagen och framtiden

Publicerad 2010-08-09 12:01:01 i Allmänt

hade så underbar söndag igår. vaknade upp vid elva och började göra mig i ordning för att dra in till stan med bejbi. köpte en klänning jag spanat in som är så jävla snygg, på rean också men den gick ändå på 500 :/ och tillsammans med de två par skorna som inskaffades spräcktes budgeten. fan. men nu ska inte mycket inskaffas utom det nödvändigaste och det är till Karlstad. dessutom ryker 150 spänn imorgon när jag åker (förmodligen) upp till Hedemora igen. Samuel bjöd på fika och bar mina kassar så jag njöt av den regniga dagen

har precis packat sängkläder, handdukar och lite kläder inför avgång om två veckor. precis två veckor. sedan lämnar jag denna stad ett tag. shiiiite

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela