Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ketchup till allt

Publicerad 2010-08-03 18:13:02 i Allmänt

nej nej, INTE ALLS! erik ringde och berättade att han sett en reklam där de sa att man skall ha ketchup till allt... skojjar dem eller? det är fullt med socker och konserveringsmeden (eller vad knä det heter -internskämt)och tillsatser, visst det är det i annat också. men ketchup, enligt mig, förstör många maträtter. fungerar till köttbullar och mackaroner, falukorv med pasta eller pyttelite till annan pasta. men det blir knää, inge ketchup till min middag.

familjen åker strax och jag bestämde mig för att stanna hemma. kvällens maträtt blir chilipulverade tigerräkor med citron och wokade grönsaker. blev inspirerad av senaste projektet som jag precis läste ut innan erik ringde. har legat hela dagen och läst sida upp och sida ner. funderar även på att bjuda över ngn för en mys kväll, har dock inte bestämt mig vem ännu.. blir väl till att se senare. PUSS


projekt nr. 5 -avklarad

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela