Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Megan Fox VS. Taylor Lautner

Publicerad 2010-08-19 12:17:46 i Allmänt

okej, lite taskigt av mig att ta upp det här. men får hoppas att han inte läser min blogg, iaf detta inlägg.

visst hon är sjukt snygg, men jag kommer aldrig att vara hon. jag kommer most likley aldrig få den kropp hon har. jag kommer aldrig få de ansiktsdragen som får henne att vara en av världens snyggaste kvinnor. jag kommer aldrig se ut som den varelsen. och det gör inte saken bättre att ens pojkvän har kvinnan som bakgrund på mobilen. mitt självförtorende är mycket bättre än vad det var för något år sedan, några månader. men på något sätt började jag se ner på mig själv, vet inte varför, egentligen är det bara löjligt -när jag såg att han hade kvar bakgrundsbilden. när vi först träffades vet jag att han hade den och det gjorde inte mig något. men nu, jag har inget att säga till om egentligen, men det känns konstigt på ett sätt. borde verkligen inte ta illa vid, men jag fortsätter påminnas om att jag aldrig kommer vara den kvinnan. frågan är OM jag egentligen vill vara henne? förmodligen inte.

så istället för att haka upp mig på en så löjlig sak, tänker jag peppa mig själv med att det är mig och inte Megan Fox han är tillsammans med. sedan kommer jag kolla på Twiligt serien extra mycket och se mig själv som Jacobs stora kärlek. det hela kommer antagligen sluta i tårar, men det struntar jag i. det är okej att gråta, jag gråter ju jämnt.


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela