Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

städar, fixar och pysslar

Publicerad 2010-08-17 12:29:15 i Allmänt

skriver insköpslista och ska handla matvaror imorgon. damsugit rummet har jag också gjort, även fast städerskan kommer på fredag. nu sitter jag och kommenterar och skriver på bilderna från Sunny Beach-resan som sedan ska sättas in i ett album där tidigare foton från Kanaderesan också är i. albumet skall tas med till Karlstad. annat som fixas inför karlstad är pärm, mapp och anteckningshäften. pennor, sax, och allt möjlig börjar plockas ihop i olika kategorier för att jag skall vara någolunda förberedd när jag får beskedet om boende. önskar bara att det kommer snart så jag slipper oroa mig. bidraget fixas i veckan och bankgrejen är löst. känns lite bättre iaf, nu när jag håller mig sysselsatt. lite...




Kommentarer

Postat av: Nicklasanne

Publicerad 2011-05-20 10:09:01

Thanks for your enjoyable site, many good times had ja!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela