Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

GI - chokladkaka

Publicerad 2010-12-08 17:15:55 i Allmänt

eftersom jag ska iväg på tjejkväll, med gamla tjejgänget även sk. Skaran och jag inte har några pengar bakade jag ihop en kaka som är tänkt att följa med. tjejrna ska käka kyckling, bea och pommes medan jag kör min och eriks "smala"-kycklinggrjesimojs, eller vad jag nu ska kalla den. varför? jo för att jag måste tänka på vad jag stoppar i mig. nu när jag äntligen kommit igång med träningen, på allvar, varför inte skärpa sig när det gäller det dagliga intaget av mat?!

kakan är fri från mjöl, socker -bara för det säger jag inte att den är nyttig, men nyttigare än en annan chokladkaka med 3 dl socker och 2 dl mjöl. eftersom jag aldrig ätit denna, får vi se hur resultatet blir. lite nerövs över vad de andra ska säga eftersom den innehåller kaffe och inget socker. ikväll får jag unna mig en liten kakbit.

GI-chokladkaka utan mjöl

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela