Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

mitt år -BILDBOMB!! snacka om vilket kanonår

Publicerad 2010-12-31 14:18:08 i Allmänt

tomt med foton till och från, men ändå...

började emd en summé med förra årets sommarbilder eftersom jag hade sån tillbakalängtan




januari, promenad med C, resulterade med två veckor på kryckor


februari, the studio med C


mars, om jag inte tar fel. klassens skiva


april, vi blev klara med vårt projektarbete -så grymma!


mösspåtagning!!!! awesome

 





maj, studentskivor






juni, studenttider






finaste människorna!


världens bästa, absolut BÄSTA klass


studenten... usch det var ett halvår sedan. herregud..





jag och K åkte till Sunny Beach och lärde känna massa fina människor fram till den 13:e juli

 





och hade lite väl roligt till och från kanske.. :)

(tre timmar tagen efter bilden innan, haha)









och det var väl en person som gjorde mer intryck..



 
hemma i sverige igen, efter utgång


augusti
tro det eller ej, men jag skaffade pojkvän, finaste människan till höger


jag hade avskedsmiddag eftersom jag flyttade till Karlstad



under september hann jag fylla år och vara en del uppe hos pojvännen. finns inga bilder från då, eftersom jag inte hade tillgång till internet i min fina lägenhet...

oktober


du är klippan i mitt liv, älskling ♥ ♥ ♥



november
 

december

 







utan alla ni fina människor kunde mitt år inte varit så här bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela