Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

sista året med gratis tandvård är nu över

Publicerad 2010-12-07 13:11:49 i Allmänt

om jag inte måste in akut dvs. 8.05 var jag hos tandläkarn idag och jag kände mig som ett vrak. att gå upp halv åtta var inte särkilt uppskattat, men tänderna är jag noggran med så det var bara att slita sig upp från täcken och kuddar. väl inne hos tandläkaren var allt som det skulle och såg jättefint ut -precis som vanligt. dem ska man leva med resten av livet så dem måste man ta hand om och det har jag alltid gjort så duktigt, hehe.

nu ska jag över till farmor min och mysa en stund och prata om allt som hänt.



från mobilen, sommar härliga sommar -kom tillbaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela