Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

träning och tillbaka till stockholm

Publicerad 2010-12-21 20:28:10 i Allmänt

bokade precis min biljett hem till Stockholm. åker imorgon vid halv nio tiden, så jag får lite tid med älsklingen innan julafton. vi kommer tyvärr inte spendera jul tillsammans eftersom han jobbarl. men då hans lediga vecka börjar kommer jag upp igen och så firar vi nyår tillsammans. första året jag firar det med pojkvän. dessutom har vi fin fina planer med vänner så det kommer bli URMYSIGT! vilket bara är förnamnet!!!

tidigare var vi och tränade, kanske inte så jätteseriöst för min del, men känner att jag kommer vakna med träningsvärk imorgon. fattar inte varför jag inte stretchade. men men. nu blir det en lång varm DUSCH så det heter duga!



älskar den här bilden, man ser ju att jag tar erik i armbrytning, hur lätt som helst!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela