Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

vattkoppor, pojkvän, arbetsförmedlingen och julhandel

Publicerad 2010-12-15 20:35:36 i Allmänt

kul kombination va? däremot är det inte jag som har vattkoppor -än. eftersom jag aldrig haft det så är det stor risk att jag smittas. bara väna och se. det jobbiga är att jag pendlar mellan att vara varm och frysa hela tiden, plus att jag är så nojig, så jag tror ju att jag nästan är dödssjuk. dumma jag. arbetsförmedlingen är ju hur konstig som helst.. var där idag och fick "hjälp" och sedan drog jag och pojkvännen till SKHLM för lite julshopping. nu har jag julklappar -inte alls lika många som det blev förra året, men några. det är ju faktiskt tanken som räknas. ska se om erik vill ta en kopp varm choklad -hur länge som helst sedan jag drack det och sedan är vi (elelr iaf jag) fortfarande nedfrusen sedan promenaden hem från fruängen. förhoppningsvis somnar vi tidigt ikväll eftersom vi varit ute och gått sedan två-tre-tiden. kanske lite roligare att gå upp på morgonen är klockan ett också. vi får väl än se



den här är uppladdad förr, men detta är orginal plus att jag saknar mitt hår.
det är sådär riktigt ful-längd nu. typ mellanstadie, yeeeei

Kommentarer

Postat av: Grinders.se

Publicerad 2010-12-16 23:47:22

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela