Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

alla smärtans dag

Publicerad 2010-02-14 13:13:50 i Allmänt

hehe, skulle försöka vara rolig, men det gick inte alls....

glad alla <3-dag på er. hade tänkt skriva ett långt inlägg, men samtidigt vill jag inte göra situationen mer komplicerad än vad den är. om jag inte förändrats hade jag antagligen hängt ut tre personer i det här inlägget. men det är vad jag skulle gjort för två år sedan. idag står jag för min åsikt och tar i tur med problem face to face. eller åtminstone via telefonen. (varför skriva om ngt så tråkigt på alla hjärtans dag?)
hur ska ni "fira" dagen -för att byta samtalsämne? själv sitter jag med naturkunskapsboken och pluggar. vaknade upp brevid... -tänker jag inte säga, haha *wannabe töntbloggare*? nä, men det gör inlägget lite mer spännande?! okej, min lillasyster... den lilla skiten tog upp hela sängen och jag fick inge täcke! plus att hon klammrade sig fast på min arm. ingen frukost på sängen fick jag och inte ens en kram. iof kan jag inte begära så mkt av en femåring, men men. hon hade sovit gott iaf och det var det viktigaste.

nu ska jag fortsätta med Platon, Newton, Domokritos, aggretionsformer, lösningar, jonbindning, dekantering, Mandelejev, oktettregeln, tensider och salpetersyra -önska mig lycka till

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela