Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

den här gången har jag lite småångest, panik är stressad -eller vad ni nu vill kalla det

Publicerad 2010-02-03 20:26:59 i Allmänt

framtiden skrämmer mig. det har jag sagt tidigare.. men idag när SYO kom och berättade om temadagen. att L och C berättade om högskoleprovet gjorde inte saken bättre. jag vet vad jag vill göra, men inte hur jag ska lyckas. jag vet inte om jag har tillräckligt med potential, kunskap och jag är nästan säker på att jag inte skulle lyckas med högskoleprovet. borde man pröva? för med negativ inställning kommer man ingenstans.

allt den senaste tiden har gått så himla snabbt. jag sitter nu och ska försöka göra bildanalyser, till mediakommunikationen, ligger lite efter. sedan allt med projektarbetet, kashmirkonflikten, kemiprovet -VART kom allt ifrån??! om 1 månad ska vårat projektarbete vara klart, layout, tryck -ALLT!

nu är det verkligen stressigt, eftersom jag ska jobba 24/7 de kommande dagarna... ! nu när jag säger det, menar jag varkligen det. jag är STRESSAD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela