Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

jag har VÄRLDENS bästa chef

Publicerad 2010-02-26 18:41:32 i Allmänt

hon är helt fantastisk! och hon hjälper mig i butiken -fortfarande! haha
nä, men det är klart jag inte kan allt -men jag gör mitt yttersta. grejen är att hon ger mig inspiration samtidigt som hon puschar mig för att förbättras. hon tror på mig. hon skrattar åt mina dåliga skämt och hjälper mig med mina studier. hon har också fixat så att jag kan vara ledig nu när jag ska bort, vilket jag verkligen behöver och på utvecklingssamtalet kom vi fram till hur jag ska förbättra mitt jobb som säljare. det sistnämnda, är kanske lite svårt att förstå, men ni har ingen aning om hur skönt det är att ha en chef som man kommer jättebra överrens med och som verkligen uppskattar mitt arbete. vi kom fram till beslut som vi båda höll överrens om.

efter mötet började vi prata om det privata (vilken chef och anställd gör det?!) och jag blev alldeles gråtfärdig, eftersom situationen är som den är vid tillfället. som tur var lyckades jag hålla mig från tårarna och hon lät mig få berätta och prata av mig. jag har alltid haft problem med att vara för social och öppen, vilket sedan visar sig i att jag alltid blir sårad, men bestämde mig på en gång när jag fick jobbet att jag inte skulle berätta om alla killproblem. känslan när hon säger "det är bara komma till mig om du vill prata ut, jag lyssnar gärna" -ni har ingen aning om vilken lättnad det var. eftersom jag är så social är det svårt för mig att hålla tillbaka på snacket. och att inte prata om mitt "huvudämne", då är det inte längre jag som pratar.

jag fick kanske ut precis det jag ville i det här inlägget, men bara så ni vet...
-JAG HAR VÄRLDENS BÄSTA CHEF!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela