Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

kommer på de sämsta ursäkterna

Publicerad 2010-02-22 16:32:13 i Allmänt

för att komma ifrån det faktum att jag verkligen behöver plugga. har alltid tagit ett stort ansvar för mitt pluggande, sköter mig i skolan och nu jobbar jag även vid sidan om. men ibland behöver man en paus för att inte gå in i väggen. och jag har nog kommit till den punkten, om inte än -så gör jag det vilken dag som helst. så det är bara till att sätta på självdiciplin-knappen och hålla ut två dagar. sedan är det några chilldagar i skolan jobb två/tre dagar och sedan ska jag njuta av ett välförtjänt lov uppe i Vemdalen med familjen Berg.

det ska bli så otroligt roligt och SKÖNT! tidiga morgonar, långa dagar i skidbacken, mys på afterskin och tidiga kvällar. en utav mina kusiner jobbar för tillfället där uppe i shoppen och det ska bli så roligt att träffa henne! även systrarna Schedin och deras föräldrar kommer vara i närheten så en hel vecka med mys och underbara vänner och jag kan bara tänka mig hur mycket vi kommer skratta

favorit i repris från förra året, citerat av T, när hon hade pass för mig och C :
" Å, nu kukar vi ryggen" , ni har ingen aning om hur mkt vi skrattade. hon var så seriös och insåg vad hon hade sagt först, då jag och C låg vikta av skratt och knappt kunde andas i våra sängar. det ska bli så jävla nice!
men först, tillbaka till sha-annteckningarna -suck

 

 
haha, bilder från i fjol!

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2010-02-26 00:34:36

härliga bilder madde :D ses snart? <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela