Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

när man konfronterar sina två största rädslor under en kväll, vet man att man lyckats när solen skiner morgonen därpå

Publicerad 2010-01-30 11:10:51 i Allmänt

igårkväll var en händelserik kväll om man säger så. kände att jag inte orkade gå runt och behålla allt för mig själv. ringde och pratade med C, V och senare T. snacka om pärs. jag handlade utefter konsekvensetik (för mkt pluggande?!) helt slut, gick jag ut för att möta upp T, för att prata. kvällen bar av med mkt snack, hos T's kompis och tedrickande.

ska iväg till jobbet restan av dagen, så det där med pluggandet...
-önska mig lycka till


Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2010-01-30 11:39:49

te :D lycka till!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela