Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ytterligare ett osammanhängande inlägg, denna gång om bloggar

Publicerad 2010-01-27 18:14:06 i Allmänt

jag tycker det är så himla roligt att mina vänner börjat blogga, några av dem i alla fall! tidigare var det bara jag som satt och nördade mig framför datorn. skriver om min dag och klagar på lite allt möjligt. skriver om allt roligt som hänt och världens mest osammanhängande texter (ja, ni ser ju själva)
visst, vi berättar om våra små problem, pratar om hur oförståliga killar är, hur idiotiska lärarna är, de nyaste låtarna, kläder, resor, mat -you know it. men allt berättar man kanske inte (jag tror jag är ett undantag dock. L får höra äckligt mycket om mig och mitt privatliv, den stackaren -SKA försöka bättra mig och hålla käft, men ibland har man de där små detajrena som man bara vill berätta om)
i alla fall. det jag skulle komma fram till, var att man kan läsa om deras liv, eftersom jag har en tendens till att snacka på rätt så bra. jag får läsa om små saker de kanske glömt bort att säga osv. man "lär känna dem" från ett annat perspektiv. nu låter jag helt såld på bloggar och mina vänners liv, det var inte så jag menade. jag tycker helt enkelt att det är roligt att inte vara den enda som bloggar.



grattis, ni har ännu en gång läst ett helt osammanhängande inlägg!

Kommentarer

Postat av: C

Publicerad 2010-01-27 19:40:15

Nice picture on Channing Tatum!

Postat av: Jojo

Publicerad 2010-01-28 18:05:03

ÅÅÅH min man hehe :D Han e så jävla snygg!!! :D :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela