Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ytterst sällan

Publicerad 2010-01-24 11:11:24 i Allmänt

det är verkligen ytterst sällan jag läser igenom det jag skriver.. eftersom det inte är många som läser bloggen, brukar jag skriva om det allra mesta, ocensuerat och jag bryr mig inte. jag borde inte ens bry mig om vad andras åsikter (såvidare de inte är positiva), men nu har jag fått dör mig att jag måste tänka på vad jag skriver. eftersom det inte kommer bli mkt bloggande framöver, gör nog inte det något att jag fortsätter skriva precis som jag vill, medvetande att andra läser det. sluta tänk madeleine...

ska snart iväg till jobbet, men tänkte bara skriva några rader om att.. ingen aning faktiskt, fick bara för mig att skriva något. så här har ni ytterligare ett osammanhängande inlägg.

Behind scen picture, så jävla skönt att vi kommit igång ordentligt med projektet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela