Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Hej svejs fran Bulgarien

Publicerad 2010-07-01 18:53:45 i Allmänt

Sitter pa ett internet cafe har nere och det ar svin varm. lockan ar halv atta och vi har precis gatt fran hotellet. kristin klarade iaf tva dagar utan en dator, sa grattis till henne. hehe.. vi gor inte mycket mer an att sola och bada i poolen. Har inte hunnit ner till vattnet annu, men vi planerar en heldagsutflykt imorgon till stranden. det kostar ju bade for stolar och parasoll... Priserna har gatt upp nu ocksa, berattade nagra tjejer vi traffade har nere. typiskt.
jag tackar Daniel som overtalade mig att ta med kortet, shit vad vi gjort av med pengar. inget idag daremot, eftersom jag spenderat en del. utom de 25 svenska kronor jag har betalat for en halvtimme nu.

helgen bir apnice ocksa. det kommer bli varmare an det varit (Bulgarien kommer tydligen ha sin varmaste sommar pa 22 ar, sags det -lyckat for oss). eftersom solen ar sa stark anvander vi oss av hoga solskydd. engligt Kristin har jag fatt mycket farg, men jag skull einte halla med. speciellt nar jag tog bort hotellarmbandet oich inte langre sag ngt vitt. haha. tydligen har det akt runt eller ngt sa jag kommer forhoppningsvis inte ha sa jattetydligt marke.


har knappt traffat nagra svenskar, sa mamma -det pratas engelska hela tiden!! det ar bara massa ryssar och tyskar, usch. inga fordommar, men de ar inte sa trevliga. det har shoppats lite men vi ska ivag trill en marknad nu i dagarna och shoppa loss. det som inte hittas pa de billigare stallena, far in skaffas fran Flowerstreet. traffade daremot nagra asschyssta killar som jobbar som promoters igar, typ de anda svenskarna vi traffat. utom nagra andra inkastare och tva tjejer som akte hem idag.

ha det sa mysigt hemma i Sverige, horde att ni hade regn igar, hahah -suckers!!!
det kan ju inte vara fint vader, da kommer mamma bara vinna over mig nar vi jamfor brannorna sedan. som tur ar har mitt har blekts redan, sa jag ser fram emot de kommande dagarna, med mer bad och sol

Kristin och jag, typ 2007 fragetecken.

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-07-01 22:12:20

Det låter nice Madde! Va kul :) Ni kmr nog träffa nån svenne där oxå :P



Hoppas resten av resan blir superbra!!!



Stoooor kram

Hälsa krille!



<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela