Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

minnen från bulgarien och varför killar ska jobba i mataffärer

Publicerad 2010-07-27 21:27:59 i Allmänt


varje gång denna låt kom på bulgariens motsvarighet för MTV, flög Kristin upp i sängen och la sig vid fotändan av sängen och glodde på skärmen. eller så satt vi där och gjorde oss iordning inför utgång -vi kollade på varandra med stora ögon och började dansa med mascaran i handen, inlindade i handdukar. jag saknar kvällarna så sjukt mycket. har börjat komma tillbaka i verkligheten, men det är små detaljer som saknas för att allt ska vara perfekt. det går inte en enda minut, utan att jag tänker på allt som hände. det som irriterar mig är att jag inte tänkte två gånger innan jag agerade.


 


skulle iväg och köpa mjölk idag och var jättesugen på godis. det första jag gör när jag går in på gesters är att kolla om en kille sitter i kassan eller ngn jag känner. tur, det var ngn random tjej jag aldrig sett. går därför bort mot mjölken och självklart är den slut. var därför tvungen att gå över till konsum. självklart satt en kille i kassan så det blev bara mjölk och fil. inget godis. killar borde bara jobba i mataffärer så man avstår från att köpa onyttiga varor.
gud va löjlig jag är...

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela