Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Planerering och ordning för framtiden

Publicerad 2010-07-22 12:58:30 i Allmänt

Detta har jag gjort den senaste timmen:

- tagit reda på info körkortstillstånd, krav och hanledarkurs ect.
- läst vägverkets föreskrifter om introduktionsutbildning för privat övningskörning
- letat bostad i Karlstad
- mailat tre annonsörer ang. lägenhet i Karlstad
- mailat Karlstad Universitet ang. höstterminen

mår lite sådär över den kommande tiden, men ska försöka att inte tänka så mycket på det. va fan, om det inte löser sig så får jag stanna hemma och göra pappa sällskap (han vill ju ändå inte att jag flyttar hemifrån för ens om typ 10 år, haha), leta jobb här hemma, göra misstag. what ever. ni som sett Eclips, ni vet Jessicas tal. jag intalar mig själv att allt kommer lösa sig och tänker på talet. då mår jag bättre. jag är bara 18 år, visst fyller 19 om mindre än tre månader. men jag har redan varit med om att försöka växa upp på beställn ing. jag har inte bråttom, det är något jag måste intala mig själv. det om något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela