Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

sololja och mys

Publicerad 2010-07-27 16:44:35 i Allmänt

kvällen igår var mycket trevlig, hade sällskap till halv två tiden och sedan pratade jag med erik någon timme. börjar bli en dålig vana att jag halvt somnar när vi pratar. stackarn förstår inte hur han orkar med mig.

var duktig och ställde klockan på alarm strax innan elva så då klev jag upp och käkade frulle. var på friwaco och hämtade ut engångskamerorna, så lyckat! om man åker på semester är engångskameror ett måste! några bilder var väl sådär, men vilka minnen! de ska in i fotoalbumet!! några fotografier blev inramade och står i fönstret över sängen. ett av dem står också på mitt nattduksbord. egentligen borde jag bränna kortet, men på ett sätt känns det bara rätt att ha det där brevid kudden och min buddha. annars har bara legat på studsmattan dagen lång och pressat. självklart har det inte gett någon färg. inte vad jag ser nu. men eftersom jag solade med olja lär jag vara röööööd ikväll. lyckat! rummet börjar komma iordning men det måste fortfarande finjusteras. vissa ramar ska upp, måste komma på en lösning åt de två hålen i min vägg, från att den där förbannade hyllan rasade igår när jag försökte göra fint. men börjar bli riktigt nöjd med resultatet. visst det har tagit ett år, men bättre sent än aldrig.

förresten! har kommit igång med projekt nummer 5 nu. varit lite lat på lässidan ett tag. C börjar komma ikapp med sina 64 sidor, haha. sedan har jag bokat in något för morgon dagen som ni får reda på vad det är då. PUSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela