Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ur högtalarna strömmar låtar av legender, men kan inte registrera en enda av dem

Publicerad 2010-07-31 12:54:21 i Allmänt

igår besökte jag Erik och Robins jobb. jag och erik drog dit vid ett tiden. jag trodde till en början att jag skulle svimma bara för att jag var så nervös. men så fort vi kommit ner till nivå 620 var det lugnt. jag hade ju mitt superdunderskärp (är värsta tuffingen nu, haha) hjälm, annan utrustning och så blev jag så fascinerad av stället så nerverna försvann ganska snabbt. det skulle ju aldrig tillåta folk att arbeta på en "farlig" plats och en olycka kan inträffa på vilken arbetsplats som helst, så det fanns inget att oroa sig för. vi besökte hans verkstad sedan tog vi en rundtur där nere och kom enda ner till 1080 meter under marknivå!!!

grillningen igår var mycket lyckad! satt hemma hos Rasmus ett par timmar, drack och åt god mat. hög mysnivå. vi var väl en 8-9 pers tror jag och stannade tills strax efter midnatt. bästa var nog när jag spöade killarna på poker. körde någon ny variant och klantade mig första gången, de fyra gångerna efter det vann jag! sooooft!

erik åkte iväg när jag fortfarande sov, eller ja halvsov iaf. så sitter ensam i lägenheten, men det är ganska mysigt. bara sitta och ta det lugnt. tog en lång dusch, satt på mig myskläder och lyssnar på lugn musik. när han kommer tillbaka ska jag laga lunch, fast han får hjälpa till har jag bestämt nu. får se vad han tycker om det. mohahahaha jag är ju normal... miffo. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela