Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

ett sådant där inlägg som skrivs bara för att ha något att göra och jag måste skriva av mig.

Publicerad 2010-06-15 18:35:18 i Allmänt

jag kunde knappt vända mig om i sängen imorse. ville inte gå upp för den delen heller. dels pga av träningsärken (har aldrig kört så hårt på gymmet -tack älskade vän för att du pushade mig) och för det andra -börjar jag inse att livet har ändrats den senaste veckan om inte månaden tom.

vad hände med att aldrig bryta kontakten? när vi nu träffas är det som vi precis träffats. vi umgås sällan och jag är rädd att det blir som jag tidigare trodde. för att inte tala om att jag inte längre går i skolan. jag borde vara överlycklig eftersom jag har "sommarlov". men vädret suger, *** är på jobbet och vi träffas inte längre, jag arbetar inte för tillfället (utom extra jobb hit och dit), jag har börjat på min andra bok för sommaren och jag lär mig bulgariska! jag är en sådan person som måste vara aktiv, om jag inte gör saker blir jag deppig och seg.

jag har redan städat rummet, rensat ut det gamla och organiserat med papper. stipendiumet ligger på skrivbordet och jag borde vara glad. jag är stolt, men jag har ingen att dela det med. min vardag över huvudtaget. jag vill bara sitta på arlanda. trött som fan och vänta på att stiga på planet. jag vet att det kommer bli en underbar resa. minnen för livet. försöker att inte ha några förväntningar men jag längtar. idag är det två veckor kvar och vid den här tiden ligger jag nog på stranden -eller sängen pga trötthet. men jag är iaf borta från det här landet lagom. I NEED SOME ACTION, om jag så ska behöva vänta i två veckor till. bara det kommer, helst snart. förhoppningsvis imorgon, snälla?

ikväll blir det mer träning. lite ångest över att jag inte slutar äta skitgrejer när jag kommit igång med träningen igen. pepp, pepp måste sluta. nedanför ser ni resultatet av gårdagens arbete, numera bakrundsbild på min gamla fina dator också, haha

Kommentarer

Postat av: m

Publicerad 2010-06-20 01:17:56

pussungeee <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela