Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

gör sig redo för vuxenlivet

Publicerad 2010-06-06 23:26:12 i Allmänt

kollar just nu bostäder i karlstad, genom STUB eftersom jag vill plugga där till hösten. nu kan jag däremot inte ändra min anmälan på studera, så jag kanske inte kommer in. HOPPAS HOPPAS HOPPAS, för jag vill verkligen dit. pröva på att bo själv och komma bort från storstadslivet. jag tror jag klarar det och det skulle bli ett jäkla äventyr! dessutom "skiner solen alltid i Karlstad" och det gillar vi! hihi

det är bara fyra dagar kvar till studenten och allt är fixat. öl, klänning, hatt, skor, gästlista, inköpslista och kameran är nu klar för att ta 660 bilder (orkade inte radera resterande 330 bilder). tre år har gått och nu vill jag se mina betyg och vad jag går ut med för slutsiffra! eller vad det nu kallas...

Huvudentre
planlösning på universitetet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela