Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

graduating time -STUDENTEN imorron då!

Publicerad 2010-06-09 19:07:58 i Allmänt

imorgon är dagen vi väntat på. tre år har gått och nu är det mindre än ett dygn kvar.

igår var vi på elins utspring. åh, jag var så glad för hennes skull. kommer antagligen gråta av all glädje imorgon, även om vädret kommer vara kasst! inget kommer kunna förstöra min dag -det ska jag se till. längtar så sjukt mycket. imorgon är vår belöning för alla dessa års hårt arbetande. jag är inte ett dugg orolig över vad som kommer här näst. jag kommer klara det, det vet jag. om det så tar en månad, ett halvår eller flera år så kommer det lösa sig till slut.

efter klockan tre imorgon, när SM3A står på flaket och alla sprutar öl på mig (varför? -det tar vi en annan gång), kommer Riddarfjärdens Gymnasium inte längre ha någon stolthet kvar (även det ett internskämt), eftersom stoltheten är de elever som precis gått ut.


SM3A

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela