Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Nu är jag färdigpackad och lämnar landet lagom

Publicerad 2010-06-28 22:50:25 i Allmänt

Ska hoppa ner till sängs snart och tänkte skriva ett kort blogginlägg. vet inte hur det blir med internet där borta utom att Krille lär få någon slags utbrott om hon inte får kolla facebook, minst en gång om dagen (haha och jag tyckte jag var en facebooknörd). så det blir kanske något bloggande, men räkna inte med inlägg varje dag. tar inte med mig kamerasladden heller, så bilder laddas upp när jag kommer hem.

Åker klockan 6 imorgonbitti för att hämta upp Krille och sedan vara på Arlanda innan sju. Vårat plan lyfter 9, så vi kommer vara i Bulgaren strax efter lunch. Ta hand om er här hemma och gör inget jag inte skulle gjort!

Bye bye Sweden, Hello Bulgaria!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela