Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

TGIF

Publicerad 2010-06-16 17:59:47 i Allmänt

kommer ihåg engelskalektionen då jag första gången förde TGIF. det var vår älskade engelskalärare Barbro som skulle önska oss en trevlig helg. ikväll är det onsdag och jag ska till tgif på Stureplan med ett gäng för att ha avslutningsmiddag eller vad man kan kalla det. Nusse åker nämligen bort till Eritrea under sommaren.
det ska bli jättetrevligt och jag ser fram emot kvällen. vi har pratat länge om att dra dit och käka, så nu blir det äntligen av!!

ska fortsätta göra mig i ordning, inte fräsch överhuvudtaget efter sju timmar i solen. titta vad jag hittade i arkivet, där är hon ju!! -ettan gymnasiet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela