Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

borde kanske göra ngt denna fredag

Publicerad 2010-11-26 15:09:45 i Allmänt

jag har planer, det är inte det. ikväll åker jag hem till stockholm och ska ut med gamla klassen. vi ska öla med vår gamla historielärare, favoriten om jag drar hela klassen över en kam.

jag vaknade tidigare idag och sätter mig framför datorn det första jag gör. fixar lite grejer och sedan loggar jag in på facebook. där har jag suttit fram tills nu. har inte ätit ngn frukost om inte två lussebullar gills, haha. sitter i eriks hoodie och raggsockor. om en timme kommer han hem. innan dess måste jag duscha göra mig iordning och diska. kan inte sluta tänka på att jag måste gå ut på krogen med värsta vinterbootsen ikväll. suck. att sedan vara ifrån erik är väl inte heller så kul.


andra kvällen vi träffades, vilket intryck jag måste ha gjort.. haha

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-26 19:32:10

större intryck än du tror =) många pussar =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela