Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

flyttar hem till STHLM igen

Publicerad 2010-11-16 16:27:18 i Allmänt

känns lite som ett steg bak i min utveckling till vuxenlivet. men att flytta tillbaka hem är mitt bästa alternativ nu eftersom jag inte har ett jobb. det blir till att leta så fort jag kommer hem, har varit hos erik och kommer hem igen, om sisodär två veckor, haha. jag vill ju verkligen ha ett eget boende, få pyssla med inredning och ta hand om det. inga regler som andra skapat, utan mina. inga bestämda tider att komma hem eller tjat om städning, för det har jag ändpå inge problem med -så länge ingen tjatar. tycker det är rogivande att diska och städa måste jag för att ha det fint. att gå ut i pissvädret för att tvätta är också mysigt på sitt egna lilla sätt. jag håller mig sysselsatt och fördriver tiden ganska bra. jag gissar att jag kommer få äta upp dessa ord, när jag kommer hem till Stockholm igen. då kommer det finnas så mycket att göra. tillbaka till alla vänner, promenader på Djurgården, julstress, haha stryk det sista.

först måste min man komma hit, jag höll mig sysselsatt under tiden jag studerade. men nu efter sista tentan känner jag mig mer ensam än någonsin. och att vi inte har träffats på över en vecka gör ju inte saken bättre. jag är som lyckligast när jag är med honom och oavsett om jag inte har någon inkomst, bråkar med mamma eller att det sociala livet har runnit ut i sanden pga flytten, så bryr jag mig inte om de problemen när jag är med honom. nu börjar det bara bli irriterande att jag inte är hos honom eller tvärtom. jag trodde aldrig att jag skulle hitta en sådan fin och underbar männiksa att dela min vardag med



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela