Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

WWWWWWWHHHHAT!?

Publicerad 2010-11-28 23:57:33 i Allmänt

ngn annan än jag som såg extra avsnittet? jag hade hoppats att det skulle vara längre och att Emma skulle välja Jimmy, men teasern i slutet av avsnittet säger ngt annat!? jag kan knappt bärga mig tills imrogon då man kan läsa /se mer. och att Christian och Linda inte är tillsammans idag? va! sjkut nyfiken hur det är med Petra och kärleken också, där fick man inte ut så mkt.

att man kan bli så insatt i ett program är konstigt, men åhhh, jag vill veta vad som hände efter att följt med de på ett livsäventyr (låter helt sjukt, jag vet men är i chock nu och vet inte hur jag ska hantera situationen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela