Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

måndag morgon och jag borde vara på g för att gå till skolan

Publicerad 2010-10-04 08:46:49 i Allmänt

MEN, det stora m. haha. jag sitter framför Eriks dator och jobbar lite med en skoluppgift. det går inte särkilt bra, men gör mitt bästa. att gå upp klockan åtta är ju inte så kul när man haft en mysig helg här uppe i Dalarna. Men (haha) det bästa är att pöjken min följer med ner till Karlstad. Det blir nog lite fotografering på vägen hem, den stackaren. Det räcker inte med att det är mer än tre timmars bilkörning -nu ska jag fotografera också. Undrar när vi kommer fram.

Har inte hunnit med något som jag tänkt göra den här helgen. MEN nu ska jag se till att få lite jobb gjort. skärpning

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela