Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

script language ="javascript"

Publicerad 2010-10-12 16:41:45 i Allmänt

hur svårt kan det vara?! kodningen är rätt, men vill inte fungera. jag vet inte heller hur jag ska få till text och länkar i tabel för produkterna jag jobbar med. dessutom chockerades jag av dagens datum och insåg att på fredag ska jag ha sökt ny utbildning. det VÄRSTA är att de jag vill gå kostar runt 20 000:- /termin och är iaf 2-3 terminer. LYCKAT! slutade skolan klockan tolv och nu är klockan tjugo i fem. bra jobbat. -jag sitter fortfarande i skolan, om det icke uppfattades... förutom att jobbat med nya javascript funktioner, kikat på flash-funktioner i DW och varit allmänt på sisodär-humör lär resten av kursen inte bli någe vidare. min weblärare åker nämligen bort i 2 veckor och vi kommer ej kunna kontakta honom. vet ni när vår tenta är? OM TVÅ VECKOR!!! bara någon dag efter presentationen av detta otroligt energikrävande grupparbete..

jag ska skaffa jobb när jag flyttar hem till Stockholm igen, den saken är klar

Upptäckte en sak nu när jag skulle publicera inlägget. om man skriver taggen på riktigt fuckar hela bloggen ur och det blir inte alls publicerat. lättroad? jaa då, fråga min pojkvän haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela