Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

somnar brevid min man, vaknar upp 05.00... ett par timmar senare vaknar jag ensam i en 180x200 meter stor säng

Publicerad 2010-10-02 11:33:57 i Allmänt

okej, confession time. jag lyckades hålla mig EN vecka. bestämde mig nämligan för att överraska min kille och komma upp till honom på besök. allt var planerat och fungerade fin, fint, ända fram tills jag sitter i hans lägenhet och han ringer upp mig.

jag: "är du hemma?"
han: "nej, jag hann till affären, sedan ringde dem från jobbet, så jag ska ner i hålet igen."
( då har jag redan väntat i nästan två timmar)
jag:" jaha, men då kan jag lika gärna berätta en sak..."
han:" aaah, vad?"
jag:" jag är i din lägenhet"
han:" nej det är du inte"
jag:"jo.."
han:"ljuger du för mig nu?"

men det gjorde jag inte. gud vad glad jag blev när dörren öppnades. vi hade varit ifrån varandra lite mer är en vecka och att inte behöva lägga sig ensam igårkväll var det bästa som hänt denna vecka. sedan att jag vaknar av att han var tvungen att dra till jobbet vid halv sex är en annan femma. jag har ändå sovit fram tills nu och han kommer hem om två timmar. några timmar klarar jag mig själv -jag har ju faktiskt flyttat hemifrån. 

mission for today: äta en mumsig frukost, kolla på en film och sedan har mina ensama timmar gått - biffen kommer hem. planen var väl att jag skulle ha vaknat runt tio och plugga, men programen jag behöver finns ej på hans dator än, så det får skjutas upp till imorgon. istället ska vi ut och fiska -förhoppningsvis (mitt förslag!!) och kanske iväg å träffa några av hans kompisar som precis blivit föräldrar. har inte fotograferat barn än, spädbarn, så att jag tog med mig min älskling har ju en liten baktanke. förhoppningsvis så får jag fotografera lillkillen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela