Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

fortfarande inge tv, men heeeeeej INTERNET!!!

Publicerad 2010-09-14 19:36:20 i Allmänt

lite smått lycklig? JA!

skönast är faktiskt, hur konstigt det än låter är att jag nu kan sköta mina utgifter via datorn utan krångel. har fixat med hemförsäkring och én annan fakutra. snart ska hyran betalas också, men det kan jag göra efter jag fått mitt bidrag, har några veckor kvar. fruktar för telefonräkningen och att jag måste betala den. kalla mig bortskämd, men där har ni fel. jag är bara en fattig student som får studiebidrag och ska leva på det! det gör ju inte sken bättre av att äta lyxigt heller. idag var det hokifilé med avocado och tillbehör. muuuums

ett plus nu med internet är ju att jag kan kolla på tvplay. så nu ska jag mysa ner mig och kolla på ensam mamma söker. har alltid följt det programmet, så sjukt mysigt. nu har jag ju min pojke men de är så charmigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela