Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

imorgon blir det besök i hemstaden Stockholm

Publicerad 2010-09-23 08:36:39 i Allmänt

sitter på lektion. digital bild denna gång. ett rent under att jag faaktiskt orkade gå upp med tanke på förskylningen.. däremot börjar det bli bättre. som tur är slutar jag vid 11 också, eller det är iaf den obligatoriska lektionstiden. dessutom går vi igenom photoshop just nu och jag kan det mesta,  allt som vi redan gått igenom har varit repetition (hur stavas det?) sedan ska jag väl kolla klart på Eclips. måste hem och vila, så jag är pigg till helgen eftersom jag åker hem. oavsett om jag bor här nere i Karlstad, så ser jag ändå Stockholm som mitt hem.

ska bli så oerhört kul att träffa alla fina människor som jag inte träffat på över en månad. en månad har jag bott i mitt egna hem. en månad

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2010-09-23 22:14:09

Ahh! Eclipse! den vill jag se igen :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela