Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Du kommer inte kunna hindra mig

Publicerad 2011-04-23 09:04:03 i Allmänt

Gårdagens knappa två timmar ute i solen, gav mig röda kinder. Nu har färken lagt sig och de är lite smått rosa. Resterande solade delar har en mörkare nyans. I bakhuvudet hör jag mina föräldrar säga åt mig att använda solskyddfaktor, undvik solen när den är som starkast ect. Idag ska jag använda solskyddsfaktor -om vi går ut och solar. Men bara i ansiktet.

Jag är extremt glad för migg jobb i sommar. Att jag lyckades. Jag kommer inte vara brun i slutet av sommaren, men kul kommer jag ändå ha. Det är väl det viktigaste?! Får helt enkelt passa på och sola nu. Oavsett hur tunnt ozonskicktet är.



Skulle inte säga nej tack, för att det där skulle vara jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela