Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

En bra vän

Publicerad 2011-04-08 12:15:00 i Allmänt

 
- en bild från hans skiva förra året -

Det var sex år sedan vi började lära känna varandra. Fem år har vi varit "bästisar". Fram och tillbaka, men alltid tillsammans i slutet av dagen. Han har alltid funnits där för mig och någon jag alltid kan vända mig till -vad det än handlar om. Stackarn vet allt om mig. Han är så omtänksam och snäll. Tar hem mig mitt i natten om jag tagit en drink för mycket. Får mig alltid på bra humör. Han kan tom få mig att gråta av att spela en enda låt på gitarr. Snubben har skrivit en låt om mig/till mig. Han är verkligen en utav mina närmaste kompisar. Nu är vi och promenerar i regnet. Vänner i vått och torrt helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela