Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Facebookstatus (för lat för att skriva ett nytt inlägg om samma sak...)

Publicerad 2011-04-28 23:40:29 i Allmänt

Det märks att min mamma vill ha ut mig härifrån! Kom hem till ett rum utan säng och möblerna blir bara färre och färre. Däremot tror jag på en god nattsömn iaf, ni ska se min madrass jag byggt av solstolsmadrasser, handdukar, överkast och täcke. Kommer sova som en prinsessa!! (Lär ju vakna på golvet . . . ) Skulle vara så typiskt mig. Ni får veta imorgon hur natten gick ;)

Kan ju inget annat än att längta tills jag blir sambo med min kära pojk. Få sova i sin säng och jämte personen man älskar. Då kommer jag pussa på honom extra mycket på morgonkvisten. Sådär tidigt och innan tandborsten hamnat i käften på han (internt). Precis som han vill!

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela