Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Fördelen med att jobba på Gröna Lund

Publicerad 2011-04-13 22:13:26 i Allmänt

Kunna besöka parken när artister uppträder. Johnossi uppträder den 13:e maj och jag jobbar denna kväll. Alltid kul att ha bra musik på när man jobbar för lite pepp. Åh vad jag ser fram emot att jobba i sommar!

Tillbingade kvällen hos systrarna S. Take away, till middag och massa prat. MYS! Nu ska jag hoppa i säng (det roliga är att jag gör det också, ordagrant). Känner mig krasslig i halsen :(

 

Kommentarer

Postat av: LANJA - www.lanjas.blogg.se

Publicerad 2011-05-03 17:19:57

Jag jobbar också på Gröna Lund =) satt och googlade lite och hamnade här btw ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela