Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

God morgon världen!

Publicerad 2011-04-28 08:58:15 i Allmänt

Ytterligare en sådan där dag då jag vaknar med toppenhumör. Måste vara solen. Är nästan helt övertygad om det. Uppe lite tidigare idag än jag varit de senaste dagarna, ska kolla på en del klipp och sedan gå ner till C för att titta på film. Igårkväll var jag och Erik ute och gick i skogen. Drog sedan ner till G och C för att kolla film, men våra förslag blev nedröstade. Så idag blir det tjejfilm. Eller ja vi får iaf bestämma. hehe

Ikväll åker jag hem till STHLM. Kommer inte komma upp hit för ens i september, så det känns ju lite surt. Erik som ville visa mig en del saker här uppe under sommarhalvåret. Har ju bara spenderat del av hösten och större delen av vintern här...





Så här glad känner jag mig just nu !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela