Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Ombord på båten

Publicerad 2011-04-15 20:15:00 i Allmänt

Sitter nu på restaurangen (kommer inte ihåg vad den heter) och käkar supergod mat. Vi firar lite, eftersom min mamma är klar med sin utbildning. Hon är nu medicinsk fotvårdare och jätteduktig. Tyvärr har jag inte fått någon medicinsk behandling, bara tejpade fötter och lite massage. Jag är utnämnd supleant-någonting i företaget, det var för komplicerat ord för att komma ihåg, hehe.

Iaf, anledningen till att vi åker till Finland är dels för att mammas sida är finsk, så släkten bor där. Sedan ska vi på begravning. Tror jag nämnt det tidigare.

Efter middagen ska jag unna mig en drink och spela på maskiner, haha! Tyvärr är brorsan inte med, så jag får spela för oss båda, precis som när vi var mindre :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela