Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Överraskningen var

Publicerad 2011-04-02 13:09:22 i Allmänt

Att jag har blivit med bloppis. Som ni kanske mörkt. De som är nu, är kläder jag själv inte äger -har inte rensat garderobern. Bloppisen har jag tillsammans med min fina vän K.

Nu ska jag göra mig i ordning, sedan blir det iväg på middag hos svärföräldrarna och Erik har lovat mig att vi ska iväg å handla. Jag behöver underkläder. Dessutom måste jag betala min mobilräkning, men det krånglar så jag får ta det imorgon. Ikväll hoppas jag på mys med Eriks kusin och hans flickvän. Hon och jag klicka från första början och har alltid trevligt. Så kul!


inte min bild och kommer ej ihåg vart jag lånade den ifrån.. fin iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela