Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Vilken start på helgen!

Publicerad 2011-04-30 10:38:43 i Allmänt

Igår var det mösspåtagning för 92:orna. Kan inte förstå att det var ett år sedan jag gick runt med snyggingen i klassen och några andra, satte oss på en uteservering och hade sjukt mysigt. Med våra mössor.


Gårdagen på Grönan var inte en 10:poängare men helt klart rolig. Vi åkte tre saker och spelade resten av tiden. Hittade några arbetskamrater och lärde känna någon ny. Även om jag inte jobbade och gick i mina egna kläder. Efter grönan åkte vi till café 60 och mör. Käkade lite och åkte sedan hem. Innan jag kom i säng och somnade var klockan 01.20. Snacka om att jag var trött när jag vaknade vid åtta sedan!

MEN, jag har vaknat på bra humör, ska snart iväg och träna och sedan ska jag möta upp några kompisar! Visst var det idag man har på sig mössan? Även dem som inte tar studenten i år?


Förra årets mösspåtagning. Solklart den bästa!








Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela