Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

365 dagar senare

Publicerad 2011-08-06 00:06:00 i Allmänt

Och jag har aldrig varit så lycklig som jag är nu. Det är alltså ett år sedan jag sa hejdå till singellivet och Erik och jag bestämde oss för att bli ett. Jag skulle kunna skriva ett inlägg om hur bra du får mig att må, hur lycklig du gör mig och hur otroligt kär jag är i dig -OM det fanns ord för det. Därför blir det bara ett par bilder från vår tid tillsammans och de tre magiska orden,
jag älskar dig ♥


Ett utav de första bilderna på oss. Lagom fulla :)


Vår första dag som ett par


Många resor till varandra när jag flyttat till eget i Karlstad



 


Humor...?


Ut på upptäcksvandring i Köpenhamn


i Köpenhamn

Kommentarer

Postat av: älskling

Publicerad 2011-08-06 06:49:16

Jag älskar dej!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela