Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Hemmafru

Publicerad 2011-08-01 15:40:03 i Allmänt

Den titels har jag tagit på mig idag. Egentligen har jag inte gjort så mkt. Diskat undan och pillat i köket, bäddat (för det är ju så svårt, men vi gör det nästan aldrig), förberett middag och kollat upp en del saker. Har också hunnit med att sola i tre timmar och läst ett par 100 sidor. Snart är boken slut! :( Vad ska jag fördriva mina lediga dagar med då, är frågan. Snart åker jag hem och förhoppningsvis är systrarna hemma ett tag så man kan träffa dem. Vi jobbar ju alla, men jag har det ganska lugnt den kommande tiden så jag ska njuta.

Mannen min kommer snart hem från jobbet, så det blir till att hoppa in i duschen nu och börja med middagen. Idag ska vi panera fisk och äta med räkor, gräddfil, lök och potatis. Har bara ätit flingor och resten av mitt naturgodis från bilresan igår så jag är jättehungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela