Glorious Girl

Never let the fear of striking out, keep you from playing the game

Världens bästa bok utläst och bästa utgången på länge!

Publicerad 2011-08-07 13:53:35 i Allmänt

För andra gången, vad ska jag nu hitta på?!!! Skulle lätt kunna börja om, åh jag är så kär i boken. Haha.. Gårdagen, för att prata om något annat. Det var länge sedan jag var ute på krogen och hade så roligt! Träffade en hel del människor från förr. Klasskompisar från gymnasiet och högstadiet. Vi drack goda drinkar, pratade massor dansade och hade en awesome kväll helt enkelt. Plus i kanten för att en i sällskapet kände en bartender. Mer säger jag inte. Delade taxi hem med några av tjejerna, när Sommar stängde och kom i säng strax efter 3.



Det var ju avskedsutgång för dessa två pinglor!

 
Ganska fula bilder egentligen, men härliga så ni får se ändå..


Gänget, ni ser hon med röd kjol. Vi matchade outfits. Rött ner till och svart upptill! Vi hade inte bestämt för att matcha varandra, haha. Ska se om det finns en bild på oss tillsammans senare :)


Gott i glasen!


Jag och Sara :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela